فتح اله زاده: كمیته فنی درباره خروج میداودی از لیست تصمیم می گیرد
نوشته شده توسط : alireza


سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: کمیته فنی درباره خروج نام میلاد میداودی مهاجم مصدوم از لیست تیم تصمیم می گیرد.



علی فتح اله زاده گفت: عمل جراحی مچ پای مصدوم میداودی قطعی شده است و این بازیکن تا دو روز آینده پایش را به تیغ جراحان می سپارد که طبیعتا چند ماه باید دور از میادین باشد.
وی درباره احتمال خارج شدن میداودی از لیست استقلال و جذب یک مهاجم دیگر تاکید کرد: این موضوع به کمیته فنی مربوط می شود و اعضای این کمیته تا انتهای هفته درباره وضعیت میداودی نظر خود را اعلام می کند.
سرپرست باشگاه استقلال یادآور شد: البته تمام تلاش تیم پزشکی باشگاه این است تا پس از جراحی، میداودی را هر چه زودتر به میادین بازگرداند.
وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال بازگشت فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال به تیم ملی خاطر نشان کرد: هنوز لیست تیم ملی اعلام نشده و از تیم ملی کسی در این خصوص با من تماس نگرفته است.
وی گفت:‌ اگر مجیدی به تیم ملی دعوت شود حتما با وی برای بازگشت و کمک به این تیم در بازی های جام ملت های آسیا صحبت خواهم کرد.
فتح اله زاده افزود: نمی دانم مجیدی این پیشنهاد را قبول می کند یا خیر، اما تلاشم را برای قانع کردن وی به کار می برم.
وی با اشاره به بازی استقلال با شهرداری تبریز که ساعت 15 امروز برگزار می شود، یادآور شد: امروز بازیکنان ما کار سختی دارند، چرا که از شرایط مسابقه خارج شده اند و بازگرداندن تمرکز به بازیکنان کار دشواری است.
فتح اله زاده در پایان با تاکید بر اینکه هوای تهران تفاوت چندانی با روز گذشته ندارد، گفت: مشکل خاصی متوجه تیم ما نیست، اما نگران هوادارنی هستم که از شهرستان به تهران آمده اند و از روز گذشته در بلاتکلیفی به سر می برند.





:: موضوعات مرتبط: حرف های کادر فنی , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: